Selamat Datang, Pelawat! [ Daftar Ahli | Loginrss  |  tw


Perlis | Kedah | P.Pinang | Perak | Selangor | Kuala Lumpur | Putrajaya | N. Sembilan | Melaka | Johor | Pahang | Terengganu | Kelantan | Sabah | Sarawak | Labuan | Langkawi

ejen-vgrip-bangi

<<  Tempah Laman Web Affiliate, Reseller & Autodownline   >>


Your Ad Here http://www.topupmesra2u.com/ myniaga2u@gmail.com qal6246@yahoo.com -dompek Your Ad Here myniaga2u@gmail.com produklelakipower@gmail.com
myniaga2u@gmail.com Your Ad Here Your Ad Here Pam Padudara Twin qal6246@yahoo.com - tarikduit jaguhbb@gmail.com myniaga2u@gmail.com

$RM 0.50 Sehari

Pad Herba Termurah!! Berkesan Cegah Masalah Wanita! Avail Beauty. Cegah Senggugut, Merangsang Seks

  • Location: Seluruh Malaysia
  • Phone: 0137314527 (24 Jam)
  • URL:
  • Listed: March 6, 2010 10:51 pm
  • Expires: This ad has expired

Description

KELEBIHAN DAN KEISTIMEWAAN FC BIO SANITARY PAD

Tuala wanita herba avail(fc bio sanitary pad) ialah tuala wanita hebat yang di buat dari 17 herba terpilih untuk menjaga kesihatan wanita. Selain berfungsi untuk mengelak dari kebocoran ketika haid.

Pad herba avail hebat ini juga dapat menolong mencegah masalah sampingan seperti kegatalan, keputihan, jangkitan kuman, dan lain-lain masalah yang mungkin dihadapi ketika haid.

Keistimewaan tuala wanita herba avail ini telah di perbuat 100% dari kapas. Dapat menghalang dari kepanasan,kegatalan dan ketidakselesaan ketika memakainya. Ianya juga merupakan produk yang di patenkan selama 20 tahun dan telah melalui ujian makmal bagi mengesahkan keselamatan penggunaannya.

Pad herba avail ini juga telah di insuranskan sebanyak 3 JUTA RINGGIT MALAYSIA! Pad herba avail ini telah dicipta khas untuk mengatasi gejala-gejala berikut.

*SENGGUGUT
*KEPUTIHAN
*SAKIT PINGGANG
*MASALAH BERBAU
*MEMPERBETULKAN PUSINGAN HAID
*TIDAK DATANG HAID
*SAKIT BELAKANG KETIKA HAID
*GATAL-GATAL/BERAIR
*BARAH RAHIM/FIBROID
*MENCEGAH JANGKITAN KUMAN
*MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
*MASALAH SUSAH MENGANDUNG
*MERANGSANG SEKS
*LEBIH BERTENAGA
*MENGECUTKAN RAHIM
*MENGELUARKAN DARAH BEKU DALAM RAHIM TERUTAMA SELEPAS BERSALIN ATAU KEGUGURAN
*LUKA/KAYAP/KURAP
*ASMA
*DEMAM
*SAKIT KEPALA/TENGKUK
*MIGRAN
*SAKIT LUTUT
*DAPAT TIDUR YANG LENA BAGI YANG SUKAR TIDUR
*BUASIR
*MELECUR
*STRESS
*SAKIT SARAF
*JAUNDICE(DEMAM KUNING)
*MELEBATKAN RAMBUT
*SAKIT GIGI/GUSI
*MASALAH KENCING TAK LAWAS
*SAKIT TAPAK KAKI
*BUANG ANGIN

HARGA Pad Herba Avail Beauty:

CODE P40-FC PANTYLINER(20 PAD’S)- HIJAU = RM10

CODE D20-FC DAY USE (10 PAD’S)- BIRU = RM11

CODE N20-FC NIGHT USE (10 PAD’S)- MERAH = RM12

PELUANG PERNIAGAAN!!!!!

BAGI YANG BERMINAT UNTUK MENJADI PENGEDAR PAD HERBA AVAIL ANDA BOLEH MEMILIH SALAH SATU DARI PAKEJ DI BAWAH INI, DENGAN HARGA PENGEDAR DAN TIADA YURAN YANG AKAN DIKENAKAN..

DAN KEAHLIAN ADALAH SEUMUR HIDUP!

PAKEJ 1: P40 – FC PANTYLINER

1 SET – 20 PCKS
HARGA RUNCIT = RM200
HARGA PENGEDAR = 160
BONUS AHLI : 105BV

PAKEJ 2: D20 – FC DAY USE

1SET – 20 PCKS
HARGA RUNCIT = RM220
HARGA PENGEDAR = RM180
BONUS AHLI : 119BV

PAKEJ 3: N20 – FC NIGHT USE

1SET – 16 PCKS
HARGA RUNCIT = RM192
HARGA PENGEDAR = RM160
BONUS AHLI : 106BV

PAKEJ 4: C09 – FC COMBINATION

FC PANTYLINER = 6 PCKS
FC DAY USE = 6 PCKS
FC NIGHT USE = 6 PCKS

HARGA RUNCIT = RM192
HARGA PENGEDAR = RM160
BONUS AHLI : 107BV

PENGUMUMAN PENTING!!!!!

*Jika anda benar-benar ingin mendapatkan pad herba (tuala wanita) yang hebat ini, sila hubungi di talian di bawah dengan segera bagi mendapatkan khidmat dan servis yang tiptop:

013 731 4527 (Talian 24 Jam)

(Saya juga pengedar aktif untuk produk pelangsingan RxLite yang merupakan minuman pelangsingan (koko) yang sangat lazat!!)

Pad herba Avail Beauty ini diperbuat daripada 100% kapas semulajadi. Pad ini nipis walaupun untuk kegunaan siang kerana kapas mempunyai kadar serapan yang sangat tinggi berbanding pulpa kayu ataupun lebih dikenali sebagai paper pulp.

Kebaikan & Faedah Pad Herba Avail

PAD HERBA YANG MENGANDUNGI 17 HERBA ASLI TERPILIH

Antara kebaikan dan faedah pad herba ini ialah:-

* Memulih dan mengimbangi sistem kitaran haid
* Mengurangkan risiko dan mengecutkan ketumbuhan fibroid
* Mengelakkan risiko kanser servik dan penyakit radangan pelvik
* Memberi kestabilan dan kelegaan untuk gejala menopause
* Merendahkan risiko kolon dan buasir
* Mengelakkan risiko kehilangan rahim
* Mengeluarkan darah nifas kotor dan gumpalan darah dalam rahim
* Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka selepas bersalin
* Mengelakkan jangkitan kuman dan bakteria pada faraj dan pundi kencing
* Mengurangkan bau hanyir, kegatalan, ruam dan sakit senggugut
* Mengeluarkan keputihan, kekuningan dan membuang angin (mengikut faraj)

Antara kegunaan lain ialah:-

* Untuk bayi, tampal pada lampin pakai buang untuk mencegah ruam dan kanser alat kelamin
* Sakit kepala atau migrain ( tampal pada dahi )
* Luka, melecur, sakit sendi, kebas, sakit pinggang dan badan ( tampal pada tempat yang sakit )

Healing Crisis ( perangsangan urat saraf )

Perubahan yang boleh dilihat selepas seminggu digunakan:-

* Keputihan keluar dengan banyak
* Kekotoran atau lendir gelap keluar dari faraj dan rahim
* Bau busuk hanyir dan darah yang berketul – ketul dan hitam menunjukkan jangkitan kuman dan banyak kandungan toksin dalam rahim.

So, terdapat pelbagai kegunaan jika anda menggunakan pad herba avail yang hebat ini.. Hanya serendah RM0.50 sehari anda dapat mencegah masalah dalaman kewanitaan anda!!!

Pad ini mengandungi ramuan herba seperti:-

*

Mai Fang Stone (Talcum) = Menghilangkan bau dan mencegah jangkitan.

*

Menthae Herb (Papermint) = Mencegah kegatalan, mengurangka

Incoming search terms:

  • pad herba (90)
  • avail beauty (23)
  • avail pad (22)
  • kebaikan pantyliner avail (16)
  • pad avail (13)
  • panty liner herba avail (12)
  • pad herba dherbs (5)
  • avail pantyliner (4)
  • pad dherbs (4)
  • testimoni pengguna bio-sanitary pad (3)
  • biosilk pad (3)
  • kebaikan pantyliner fc (2)
  • khasiat pad herba avail (2)
  • pantyliner avail (2)
  • pad herba biosilk (2)
  • avail beauty herbal sanitary pad (2)
  • Pakai panty linear avail (1)
  • pantiliner avail (1)
  • pad herba untuk pesakit fibroid (1)
  • pantiliner avail borong d malaysia (1)
  • pantiliner d\herb untuk ibu mengandung (1)
  • PAD HERBA FC (1)
  • panty liner avail untuk ceaser (1)
  • tuala wanita avail (1)
  • testimoni panty liner di tapak kaki (1)
  • testimoni pad herba fc (1)
  • testimoni pad herba (1)
  • testimoni biosilk tuala wanita (1)
  • testimoni avail bio sanitary pad (1)
  • pet herba avail (1)
  • pantyliner avail murah (1)
  • tuala wanita d\herbs (1)
  • kebaikan tuala wanita bio pc untuk fibroid (1)
  • pad herba avail penyakit kelamin (1)
  • kebaikan bio silk pad (1)
  • faedah patiliner herba (1)
  • dherb pantiliner berangin (1)
  • biosilk panty liner testimony (1)
  • biosilk pad borong (1)
  • bio sanitary panty liner semasa hamil (1)
  • bio panty liner (1)
  • avail pantyliner herbal (1)
  • kebaikan fc bio sanitary pad kepada penghidap fibroid (1)
  • kebaikan fc pantyliner (1)
  • kebaikan pad herba kepada wanita selepas bersalin (1)
  • pad herba avail (1)
  • pad bio silk (1)
  • avail pantyliner herbal location in kuala lumpur (1)
  • khasiat pek herba (1)
  • khasiat pad herbal (1)

Apa Komen Anda...??

comments


Web Iklan Niaga Percuma

Sponsored Links

7 Responses to “Pad Herba Termurah!! Berkesan Cegah Masalah Wanita! Avail Beauty. Cegah Senggugut, Merangsang Seks”

  1. HARGA BARANGAN
    CODE P40-FC PANTYLINER(20 PAD’S)-HIJAU=RM10
    CODE D20-FC DAY USE (10 PAD’S)-BIRU=RM11
    CODE N20-FC NIGHT USE (10 PAD’S)-MERAH=RM12

    KELEBIHAN DAN KEISTIMEWAAN FC BIO SANITARY PAD

    Tuala wanita herba avail(fc bio sanitary pad) ialah tuala wanita hebat yang di buat dari 17 herba terpilih untuk menjaga kesihatan wanita.selain berfungsi untuk mengelak dari kebocoran ketika haid.Produk hebat inijuga dapat menolong mencegah masalah sampingan seperti kegatalan,keputihan,jangkitan kuman,dan lain-lain masalah yang mungkin dihadapi ketika haid.Keistimewaan tuala wanita herba avail ini telah di perbuat 100% dari kapas.Dapat menghalang dari kepanasan,kegatalan dan ketidakselesaan ketika memakainya.ianya juga merupakan produk yang di paten kan selama 20 tahun dan telah melalui ujian makmal bagi mengesahkan keselamatan penggunaannya.Produk ini juga telah di insyurankan sebanyak 3 JUTA RINGGIT MALAYSIA!produk ini telah dicipta khas untuk mengatasi gejala-gejala berikut.

    *SENGGUGUT
    *KEPUTIHAN
    *SAKIT PINGGANG
    *MASALAH BERBAU
    *MEMPERBETULKAN PUSINGAN HAID
    *TIDAK DATANG HAID
    *SAKIT BELAKANG KETIKA HAID
    *GATAL-GATAL/BERAIR
    *BARAH RAHIM/FIBROID
    *MENCEGAH JANGKITAN KUMAN
    *MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
    *MASALAH SUSAH MENGANDUNG
    *MERANGSANG SEKS
    *LEBIH BERTENAGA
    *MENGECUTKAN RAHIM
    *MENGELUARKAN DARAH BEKU DALAM RAHIM TERUTAMA SELEPAS BERSALIN ATAU KEGUGURAN
    *LUKA/KAYAP/KURAP
    *ASMA
    *DEMAM
    *SAKIT KEPALA/TENGKUK
    *MIGRAN
    *SAKIT LUTUT
    *DAPAT TIDUR YANG LENA BAGI YANG SUKAR TIDUR
    *BUASIR
    *MELECUR
    *STRESS
    *SAKIT SARAF
    *JAUNDICE(DEMAM KUNING)
    *MELEBATKAN RAMBUT
    *SAKIT GIGI/GUSI
    *MASALAH KENCING TAK LAWAS
    *SAKIT TAPAK KAKI
    *BUANG ANGIN

  2. TAHUKAH ANDA BAGAIMANA TUALA WANITA BIASA DI PROSES?

    Tuala wanita biasa diperbuat daripada bahan buangan dan serbuk kayu pulpa.Ianya dilembutkan dan diputihkan melalui proses pelunturan dengan peluntur berklorin yang akan menghasil kan bahan kimia iaiti ‘DIOKSIN’ dan lapisan ini lah yang akan dijadikan tuala wanita biasa yang selalu diguna kan pakai oleh wanita seluruh dunia sejak tahun 1970.

    Dan daripada kesan pemakaian tuala wanita biasa ini lah yang akan terjadinya gejala-gejala tidak baik seperti jangkitan kuman
    ,senggugut,keputihan,cyst,fibroid dan yang paling ditakuti oleh semua wanita akan kanser rahim dan payudara.

    sanggup kah anda mengambil risiko-risiko tersebut jika anda terus menggunakan tuala wanita biasa.FIKIR-FIKIRKANLAH…

  3. ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM MUHIBAH…BUAT KAUM HAWA DILUAR SANA.

    Wanita dan kecantikkan memang tidak dapat dipisah kan,sanggup berbelanja besar berhabis wang ringgit untuk membeli apa saja yang mereka ingin kan.asalkan ianya membuat kan mereka nampak cantik dan bergaya dipandangan mata umum dan dimata suami.

    tapi apa guna kecantikan itu jika kesihatan dan kesejahteraan diri tidak terjaga dan bermasalah.masalah kewanitaan yang sering membelenggu kebanyakan wanita di dunia ini tidak kira yang sudah berumahtagga atau masih bujang.masalah seperti senggugut,haid tidak teratur,cyst,fibroid dan yang lebih parah kanser rahim dan payudara.pernahkah anda terfikir mengapa dan bagaimana gejala-gejala ini boleh berlaku??

    DI SINI ADA JAWAPAN NYA..

  4. FC BIO SANITARY PAD….PAD HERBA….FC BIO SANITARY PAD….PAD HERBA….FC BIO SANITARY PAD….PAD HERBA….FC BIO SANITARY PAD….PAD HERBA….

    AVAIL BEUTY SDN BHD.MALAYSIA,telah memperkenalkan satu konsep baru,iaitu FC BIO SANITARY PAD yang diperbuat daripada ramuan herba semula jadi.kualiti FC BIO SANITARY PAD memang terjamin!ia diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat.Tidak mengandungi agen fluoresen,agen peluntur berklorin,DIOKSIN atau bahan-bahan lain yang merbahaya.ia adalah rakan wanita yang meneman sepanjang masa keemasan anda.FC BIO SANITARY PAD pastinya pilihan utama para wanita yang mengejar kesihatan dan kesejahteraan!

  5. Testimoni Pad Herba Avail:

    pad dah sampai t/hari td……kebetulan aku pun mmg period hari ni…..
    period dtg malam td…tapi keluar pun skt je…..
    pagi td baru keluar dan start rasa sakit…..
    aku mmg jenis kalau period mmg akan kena period pain….
    ada ms mmg kena makan panadol….
    memandangkan pagi td keluar dah hampir nak ptg baru sampai rumah…..
    aku baru ada kesempatan nak guna ptg td……
    alhamdulillah…sakit makin berkurang dan mlm ni dah tak sakit langsung……

    wp pad ni nipis tp selesa dan terasa sejuk je…..bau pun wangi
    tekejut gak memula tu terasa berangin je….hehehe….
    tp yg penting rasa selesa sgt………

  6. TESTIMONI PENGGUNA
    Maklum Balas Para Pengguna FC Bio Sanitary Pad

    Fang Set Fang, 50 tahun, Sarawak ( Jangkitan Kuman )
    Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.

    Selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah tersebut telah diselesaikan, rahim sudah bebas daripada jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi!

    Chow Geok Sim, 35 tahun, Kuala Terengganu ( Fibroid Rahim )
    Rahim saya mempunyai sebiji fibroid yang bersaiz 8 cm. Suntikan diberi setiap bulan untuk mengecutkan saiz fibroid tersebut, tetapi fibroid tersebut masih tidak mengecut walaupun sudah 3 suntikan diambil. Jadi, doktor berkeputusan membuat pembedahan untuk membuang seluruh rahim saya pada Ogos 2006.

    Saya mula menggunakan FC pantiliner pada Julai 2006. Hanya selepas 1 bulan, fibroid tersebut telah mengecut ke 5 cm. Doktor kata tidak perlu membuang seluruh rahim, hanya membuang fibroid tersebut sahaja. Saya sambung menggunakan FC pantiliner selepas pembedahan, luka baik pulih dengan pantas.

    Aminah Shariff , 49 Tahun, Selangor ( Masalah Senggugut )
    Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi ketika haid. Kini, saya berasa sungguh berkeyakinan.

    Hani Azura, 34 Tahun, Selangor ( Kitaran Haid Tidak menentu, Masalah senggugut )
    Saya mengalami masalah kitaran haid tidak menentu dan senggugut.
    Bersyukurnya, semua masalah yang dihadapi telah hilang selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Terima Kasih Avail!

    Hjh. Subardini Bt. Hj. Nawawi, 49 Tahun, Sarawak ( Haid Tidak Menentu )
    Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar.

    Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati, terima kasih Avail!

    Noor Adilah Bt. Che Mat, 37 Tahun, Putrajaya ( Masalah Keputihan dan Kegatalan )
    Masalah keputihan dan berbau telah hilang selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Masalah kegatalan yang sering saya alami juga telah hilang. Kini, saya tidak perlu risau akan masalah haid lagi. Terima kasih kepada Avail kerana memperkenalkan tuala wanita yang begitu hebat!

    Roziah Bt. Mat Johan, 41 Tahun, Kuala Lumpur ( Jangkitan Kuman )
    Saya sering menghadapi masalah jangkitan kuman di bahagian faraj yang mengakibatkan jangkitan saluran urinari.
    Saya telah bebas daripada masalah ini sejak menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad yang begitu Hebat ini!

    Salasiah Bt.Abdul Mutalib, 46 Tahun, Selangor ( Sakit Pinggang dan Belakang Ketika Haid )
    Saya sentiasa berasa sakit pinggang dan belakang ketika haid. Masalah ini amat menganggu emosi saya.

    Tetapi setelah saya diperkenalkan dengan FC Bio Sanitary Pad, semua masalah tersebut telah hilang pada bulan ketiga. Saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad demi kesihatan dan kebahagian rumahtangga saya.

    Salmah Ibrahim, 46 Tahun, Kuala Lumpur ( Masalah Senggugut )
    Saya menghadapi masalah senggugut yang amat teruk.

    Saya mula menggunakan FC Bio Sanitary Pad pada 3 bulan yang lalu, kini, masalah senggugut telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi. Saya lebih berkeyakinan sekarang!

  7. Pad ini mengandungi ramuan herba seperti:-

    Mai Fang Stone (Talcum) = Menghilangkan bau dan mencegah jangkitan.
    Menthae Herb (Papermint) = Mencegah kegatalan, mengurangkan rasa tidak selesa.Ming Fang (Alumen) = Menyingkirkan toksid, membuang angin perut, menghentikan pendarahan, mencegah kesakitan.
    Bing Pian (Borneol) = Menghilangkan bekuan darah, mencegah kesakitan.
    Kuai Mu You (Agrilariae Lignum) = Mencegah jangkitan, melegakan kesakitan pinggang.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Top Sponsor


To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

Information about the ad poster

  • Listed by: M. Fekry
  • Member Since: February 14, 2010

Beli Online MUDAH

Teruna-Sejati-kedai18sx

Gel untuk Isteri Puas dan Cepat Klimaks

Minilove-Orgasmic-Gel-for-Women-Love-Climax-Spray-Strongly-Enhance-Female-Libido-female-sex

Tempah Laman Web

Beli Online ada DISKAUN

Visitor Since Jan 2013