Besar, tegang, tahan lama
Your Ad Here  qal6246@yahoo.com - tarikduit myniaga2u@gmail.com  qal6246@yahoo.com -dompek  Kapsul Aprikot myniaga2u@gmail.com  produklelakipower@gmail.com

perangsang nafsu wanita

Salam satu malaysia….

Samada anda ingin jadi pengguna, ingin menjadi pengedar, menjadi ejen dropship (dialu-alukan sebab tak ramai yang jual produk ni) atau nak borong sekali pun
Inilah produk perangsang nafsu wanita terbaik buat masa ni..
Germany sex drops dan yang seangkatan dengannya.
Jangan segan nak bertanya…hubungi saya
Simpan satu unit kerana anda memerlukannya suatu hari nanti….itu pasti !

Adakah isteri anda dingin seks? Atau anda yang dingin pada suami? Bagaimana nak meransang nafsu isteri anda atau bagaimana nak meransang nafsu anda sendiri sebagai seorang isteri yang dingin?

Jangan risau……
Produk perangsang nafsu terbaik masa kini….Germany sex drops….mengatasi masalah dingin seks…masalah isteri tak melawan ketika diranjang…atau langsung tak ingin berasmara.,,banyak alasan…banyak helahnya.
Berbentuk cecair tanpa rasa dan warna, produk ini boleh dicampurkan ke dalam minuman samada panas atau sejuk.Teh tarik,nesc,kopi atau abc mahu pun di campur dalam makanan.
Hasilnya……….. nafsu isteri anda akan membuak-buak inginkan seks.

Kandungan:
Mengandungi ekstrak bungaan,ekstrak dari cecair hidupan terpilih dan ekstrak tumbuhan herba terbaik di import dari Sepanyol.(OPS) lily dan rose, air, fructose, melatonin dan canitis.
Produk ini di adun menggunakan kaedah bio technology berkualiti tinggi,tidak mengandungi toksid,dadah,alkohol… malah tiada kesan sampingan.

Kesan:
Beberapa minit setelah mengambil produk ini , wanita akan merasa ghairah di bawah pengaruh seksual.Wanita akan dahagakan belaian,menjadi bertambah ghairah dan sedia di goda.Selepas setengah jam jangan biarkan saja isteri tu…terus goda agar terus teransang.

Amaran:
1- Di larang menggunakan produk ini untuk memerangkap gadis.
2- Jangan diguna pada orang yang sama dalam tempoh 24 jam.
3- Hanya untuk pasangan yang sah.
4- Wanita mengandung dan mereka yang ada penyakit kronik dilarang menggunakannya.

Aturan pakai:
Tuangkan separuh / sebotol pada minuman.Sebaiknya setengah cawan airnya.
Biarkan dalam 30-40 min dan anda dah boleh usha isteri anda….jangan biarkan ajeeee.

Perhatian:
Produk ini boleh dijadikan hadiah buat rakan-rakan,saudara mara,ibu bapa sendiri jika kita tau kehidupan mereka memang menghadapi masalah dingin seks terutama yang tidur berasingan.

Produk ghairah wanita:
– Cat women 10ml – 1 botol rm70
– Germany sex drop 5ml – 1 botol rm70 ( terbaik )
Spanish sex drop D8 10ml – rm70
– Spanish Fly D9 10ml – rm70

*** Germany sex drops jika dicampurkan dengan Cat woman jadikan 2 in 1 amat memberangsangkan hasilnya.
*** Harga istimewa 2 in 1 – rm120.

Produk lelaki:
– Pro extender – Set peralatan untuk memanjang dan membesarkan zakar. Tambahan hampir 1 inci hanya dalam 3 -5 bulan penggunaan.Ukur lilit yang bertambah besar.Terbukti berkesan – rm170
– Krim sapu untuk tahan lama berjimak – Playboy rm30
– Kapsul herba power dari Indon: Peransang nafsu lelaki – 2 biji rm20. 10biji rm60 – 20 biji rm100
Tak sakit kepala bila makan tapi kepala bawah asyik nak mengamuk je…

Pembelian kurang dari rm50 dikenakan tambahan rm10 untuk pos laju.
Sabah/Sarawak tambahan rm10.
Pertanyaan: mancoman80@yahoo.com
Untuk tempahan: jangan malu dan segan….call / sms 0127297053

Carian dari Google :

  • ubat ghairah wanita
  • ubat perangsang nafsu wanita
  • pil perangsang wanita
  • cecair perangsang nafsu wanita
  • cecair perangsang wanita
  • perangsang nafsu wanita
  • ubat peransang nafsu wanita
  • ubat perangsang wanita
  • pil perangsang nafsu wanita
  • gadis tempahan
  • obat perangsang wanita malaysia
  • minuman perangsang wanita
  • ubat kepak
  • ubat perangsang wanita malaysia
  • ayat bagi perempuan stim
  • ayat perangsang nafsu wanita
  • ubat perempuan stim
  • pil perangsang
  • Ubat peransang wanita
  • cecair perangsang
  • obat perangsang nafsu wanita
  • ubat perangsang
  • ubat meransang nafsu wanita
  • ubat wanita ghairah
  • obat perangsang nafsu wanita di malaysia
  • obat perangsang wanita di malaysia
  • perangsang wanita malaysia
  • ubat ghairah isteri
  • ubat perangsang wanita di malaysia
  • minuman perangsang
  • ubat nafsu wanita
  • ayat perangsang nafsu
  • doa perangsang wanita
  • ubat ghairah untuk wanita
  • ayat perangsang
  • air lalat perangsang
  • ubat ghairah perempuan
  • cecair perangsang nafsu
  • ubat merangsang nafsu wanita
  • krim perangsang wanita
  • ubat nafsu perempuan
  • pil perangsang wanita malaysia
  • pil peransang wanita
  • ubat kepak online
  • obat perangsang wanita di farmasi
  • obat untuk perempuan stim
  • pil perangsang wanita di farmasi
  • eye mo perangsang seks
  • ubat kepak area melaka
  • eyemo boleh merangsang wanita
  • ubat perangsang seks wanita area melaka
  • ubat perangsang nafsu
  • ubat perangsang nafsu wanita di farmasi
  • farmasi malaysia ubat perangsang wanita
  • ubat perangsang untuk wanita di kuantan
  • fb pengedar barangan perangsang nafsu wanita
  • ubat perangsang wanita area cheras
  • ubat untuk wanita stim
  • ubat seks wanita kedai di terengganu
  • ubat sapu stimkan pempuan
  • air perangsang wanita
  • apa kesan eyemo dalam air untuk wanita
  • ubat peransang seks wanita di kemaman
  • eye mo bagi wanita ghairah
  • ubat perangsang wanita di farmasi
  • guna eye mo naik kan nafsu isteri kawan
  • harga ubat lalat wanita
  • ubat ghairah
  • ubat cecair perangsang nafsu wanita
  • seks service cheras

Info Pengirim

Nama :
Website :







Pertanyaan tentang iklan ini..?

comments

Tak jumpa apa yang anda cari, cari di kotak di bawah...

Leave a Reply