Selamat Datang, Pelawat! [ Daftar Ahli | Loginrss  |  tw


Perlis | Kedah | P.Pinang | Perak | Selangor | Kuala Lumpur | Putrajaya | N. Sembilan | Melaka | Johor | Pahang | Terengganu | Kelantan | Sabah | Sarawak | Labuan | Langkawi

propolis-active

<<  Tempah Laman Web Affiliate, Reseller & Autodownline   >>


myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com qal6246@yahoo.com myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com produklelakipower@gmail.com
jaguhbb@gmail.com myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com Your Ad Here jaguhbb@gmail.com myniaga2u@gmail.com

$RM150

HILANGKAN JERAWAT DAN JERAGAT DEGIL DAM MASA 14 HARI


    Warning: Missing argument 2 for wpdb::prepare(), called in /home/promi121/public_html/wp-content/themes/classipress-new/includes/theme-functions.php on line 212 and defined in /home/promi121/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1147
  • No Tel: 0125806029
  • City: BANGI
  • State: Selangor
  • Country: Malaysia
  • Zip/Postal Code: --
  • Website: http://www.azhaanbrothers.com/uncategorized/testimoni-pengguna-dermaglow-dan-dermashine-day-care.html
  • Facebook: --
  • Listed: December 22, 2011 10:37 pm
  • Expires: This ad has expired
imageimageimage

Warning: Missing argument 2 for wpdb::prepare(), called in /home/promi121/public_html/wp-content/themes/classipress-new/includes/theme-functions.php on line 212 and defined in /home/promi121/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1147

Description

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung PAKAR PRODUK ANDA….

Alhamdulillah, rata-rata mereka yang mengguna produk terbaru kami iaitu Dermaglow dan Dermashine menikmati perubahan yang cepat dan berkesan terhadap kulit mereka dalam masa yang singkat…

Mereka juga amat-amat gembira berkongsi kejayaan mereka setelah mencuba pelbagai produk sebelum itu dan banyak wang telah dihabiskan sebelum ini sebelum menggunakan produk kami.

Jom kita dengar apa sms yang Abby terima dari pengguna yang mengguna produk dermaGlow dan Dermashine dalam masa 1 minggu

Cik Aliana dari Sandakan, sabah
” salam, Abby muka saya dah cerah dalam masa 3 hari je, kulit nampak rata cuma nak bagi sekata je lagi..terima kasih”

Cik Salina dari Rawang, Selangor
” Salam, jerawat saya dah kecut la Abby, baru 5 hari try, cuma ada sikit je lagi..hope produk ni dapat hilangkan terus jerawat saya..dah macam-macam guna dah ni..hehehe”

Puan Jauhary dari Jerantut, Pahang
” Salam, bagus la produk ni Abby, jeragat akak dah pudar, kulit akak pun jadi tegang, kawan akak tegur kau pakai apa mata kau naik sikit..kedut pun hilang…
Encik Sabri dari Batu Pahat,Johor
Salam, bos muka saya jerawat dah surut, muka pun nampak tegang..ini kalau pakai lagi sebulan memang nampak muda..daki pun buang..cerah sikit laa..

Mereka dah menikmati perubahan ketara pada wajah mereka

ANDA BILA LAGI..

DERMAGLOW DAN DERMASHINE PENYELESAI MASALAH KULIT …
PETUA HILANG JERAWAT DAN PARUT
CARA MUDAH HILANGKAN JERAWAT,JERAGAT DAN PARUT SERTA …

DERMAGLOW DAN DERMASHINE PENYELESAI MASALAH KULIT BERJERAWAT,BERJERAGAT,KULIT KUSAM DAN TIDAK SEKATA

Assalamualikum…salam sejahtera buat semua pengunjung Pakar Love Homeopathy. Minggu lepas saya mempromosikan satu produk wajah yang terbaru. Baru seminggu di lancarkan kini ia mendapat sambutan yang sangat hangat sampai stok saya pun dekat nak habis.malah ada yang dah bayar duit booking kepada saya.

Produk kecantikan yang saya maksudkan ialah Dermaglow gel dan Dermashine Day Care. Kedua-dua produk ini sangat bermutu tinggi dan menggunkan teknologi dari Korea dan Jepun. Memandang ramai wanita dan lelaki yang mempunyai masalah kulit maka saya memperkenalakn produk baru yang sangat hebat ini.

Pernahkah anda melihat cerita korea. bagaimana dengan kulit mereka. gebu, cantik bercahaya, cerah kemerah-merahan serta bersih.. Itulah kulit yang menjadi kegilaan wanita khususnya dan lelaki. Saya menegesyorkan produk ini kerana ramai sustomer saya menghadapi masalah kulit seperti jeragat, jerawat, parut jerawat, blackhead dan whitehade, toner kulit tak sekata, kular pudar dan kusam dan banyak lagiu masalah kulit.

Kedua-dua produk ini disediakan secara AESTHATIC4SKIN dimana ia ilmu tertinggi dan bidang kecantikan. Kedua-dua produk ini mempunyai fungsi yang berlainan dan berkualiti tinggi

Saya telah pun mencuba produk ini dimana dalam masa 5 minit sahaj kulit saya menjadi tegang dan licin serta bercahaya. Ada 5 orang yang perhatikan perubahan ketara pada wajah saya dan mereka teruja dengan perubahan tersebut. banyak produk di pasaran yang tidak memberi kesan yang dingini oleh pengguna

Apa itu Dermaglow gel ?

Dermaglow gel merupakan produk kecantikan yang berupa gel yang dirumuskan menjadi 5 Dalam 1 : Cleanser,Moisturuzer,Colagen,Toner, dan Scrub .Ini bermakna anda dapat jimatkan duit anda 50% daripada perbelanjaan produk kecantikan anda.Rata-rata wanita menghabiskan sekurang-kurangnya RM300 ke RM500 untuk mencantikan wajah setiap bulan.Kini dengan hanya satu produk anda dapat melengkapkan kesemua produk kecantikan yang anda patut beli hanya dalam satu botol sahaja.

Rata-rata mereka yang mencuba produk ini,mereka kini tidak memakai alat solek kerana wajah mereka sangat cantik seperti memakai alat solek.Bayangkan dalam satu produk anda boleh membersihkan wajah anda,menghilangkan jerawat dan jeragat,sebagai toner untuk melembabkan kulit anda dan membuang sel mati dan kulit kusam seperti scrub.Jadi anda akan jimat lebih banyak masa dan wang kerana anda hanya perlu fokus kepada satu produk sahaja.

“BAYANGKAN JIKA SETIAP BULAN ANDA HABISKAN SEBANYAK RM300 KE RM500 UNTUK MEMBELI PRODUK KECANTIKAN,JIKA 3 BULAN ANDA TERPAKSA MENGHABISKAN SEBANYAK RM900 KE RM1500 HANYA UNTUK ALAT SOLEK SAHAJA”

“DENGAN DERMA GLOW IA TAHAN 2 BULAN KE 3 BULAN DAN PERUBAHAN WAJAH DAPAT DI LIHAT SETIAP KALI ANDA MENGUNAKANNYA,ANDA TELAH JIMAT SEBANYAK RM500 KE RM700 UNTUK BELANJA 3 BULAN PRODUK KECANTIKAN ANDA”

Maksud Derma ialah kulit dan Glow : berkilau.
Jadi produk ini ada 5M yang berfungsi untuk Membersih,Mencerah ,Melicinkan,Menyegarkan dan Menegangkan kulit muka.

Dermaglow gel adalah 100% gel yang mampu membuang sel-sel kulit yang mati dan segala kotoran yang berada di kulit wajah anda serta membaikpulih masalah kulit anda seperti :

Jerawat,jeragat (pigmentation),
Kulit kusam dan gelap,
Kulit berkedut,
Lingkaran bawah mata,
Kulit kelihatan lebam di wajah,
Kulit tak sekata,
Toner kulit tak sekata,
Masalah kulit sensitif,
Kulit terbakar dan bertoksin.
Blackhead dan Whitehead yang degil
Kulit bersisik dan kering
Pori-pori terbuka
Jerawat batu dan bernanah

PASTIKAN TAHUN 2012 WAJAH ANDA SEPERTI DI BAWAH, PRODUK KAMI MAMPU MELAKUKANNYA…

Dermaglow ini juga membantu mengatasi kesan radikal bebas yang di sebabkan oleh cahaya matahari, toksin yang memudar dan membuatkan kulit anda menjadi kusam dan tidak hidup.

Disebabkan DermaGlow dicipta khas untuk memberikan kesan yang maksimum maka ia boleh diguna pada bila-bila masa di mana jua anda berada walaupun anda di dalam kereta kerana anda tidak perlu menggunakan air dan boleh disapu terus ke wajah anda.Makin kerap anda pakai makin cepat kesan terhadap wajah anda.

Apa yang membuatkan Produk ini berkesan serta-merta?
Ramai yang tidak percaya sewaktu saya membuat demostrasi ke atas 3 orang sewaktu pelancaran produk ini. Selepas 5 minit orang di sekeliling yang melihat saya buat demo tercengang melihat perubahan kulit ketiga-tiga orang yang saya beri test percuma pada hari tersebut. Saya pakaikan produk ini sebelah muka agar nampak perbezaan yang nyata.

“HANYA 5 MINIT SAHAJA ANDA BOLEH NAMPAK PERUBAHAN PADA WAJAH ANDA”

Kenapa ia berfungsi dengan cepat dan efektif, ini kerana kandungan produk ini yang sangat bagus terdiri dari ekstrak bunga raya yang menegangkan muka secara semulajadi, ekstrak kayu sugi yang amat berkesan memutihkan kulit serta menghalang sinaran UV yang memudarkan kulit, Sel stem epal juga amat-amat berkesan merawat masalah kulit, ekstrak bearberry yang menghilangkan kulit kusam dan berjeragat. Malah protein Soya pula amat berkhasiat dalam membantu menjadikan wajah anda bersinar dan berseri sepanjang hari.

” bagi mereka yang ada masalah kulit yang teruk, DermaGlow Gel akan terlebih dahulu membaikpulih kulit anda dan kemudian berfungsi mencerah, menyeri dan menyekatakan tone warna dan kesihatan kulit anda. Selepas itu,wajah anda akan nampak kelihatan gebu, kulit lebih bermaya dan tidak kusam lagi.”
Kesan yang anda boleh nampak

Selepas 5 minit anda menggunakan Dermaglow Gel ini anda akan dapat kesan serta-merta (Immediately) tanpa perlu tunggu lama dimana :
- Kulit anda nampak lembab & segar macam baru lepas mandi
- Kulit anda akan nampak lebih cerah
- Kulit anda akan lebih kenyal dan jika anda boleh nampak muka anda menjadi tegang. Anda akan nampak perbezaan ketara jika anda pakai di sebelah pipi kanan dan selepas itu bezakan kedua-dua belah pipi anda. Muka anda akan naik sedikit dan kedut di wajah akan berkurang dalam masa yang singkat.
- Wajah anda menjadi gebu dan bercahaya serta berkilau. Wajah kulit yang berkilau amat di idamkan oleh wanita dimana ia nampak lembab dan sangat cantik.
- Jeragat dan bekas jerawat akan pudar
- Kulit nampak lebih bersih,licin dan bermaya
- Jeragat dan parut jeragat akan nampak pudar
- Kulit nampak lebih sekata
- Anda akan dapati ,sewaktu memakai gel terdapat butir-butir kesan dalam gel dimana ia merupakan sel kulit anda yang telah mati.

Siapa yang boleh menggunakan Dermaglow gel?

Produk ini sesuai bagi semua jenis kulit bermula dari umur 15 tahun ke atas.

Kandungan Dermaglow Gel

Kandungan Dermaglow gel terdiri dari bahan-bahan yang bermutu tinggi, dan berkhasiat untuk kesihatan kulit dan sesetengah dari bahan ini adalah mahal dalam perubatan untuk kecantikan. Disebabkan itu kesan yang cepat dan serta-merta boleh dilihat pada wajah anda.

Ekstrak Bearberry
> Menyamaratakan kekusaman kulit tidak sekata
> Anti bakteria dan anti oksidan yang membersihkan kulit wajah
> Mengaktifkan sel kulit baru

Sel Stem Epal
> Sangat berkesan untuk merawat kulit wajah.
> Mempunyai fungsi khusus untuk memperbaiki, menegang serta menganjalkan kulit
>Anti kedutan& anti penuaan

Ekstrak Bunga Raya
> menegangkan kulit secara semulajadi
> Dikenali sebagai “botox plant” kerana mempunya kandungan botox semulajadi
> Memberi kesan keredaan kepada kulit
> Menghilangkan kedutan dan memberi kulit yang sihat dan berseri

Ekstrak Kayu Sugi
> Merupakan agen pemutihan kulit
> Melindungi kulit dari sinaran UVA & UVB
> Menghalang pigmentasi (jeragat) dan menghentikan pertumbuhan pigmentasi daripada terus berkembang

Enzim Betik
> Bersifat senang menyerap
> Bahan semulajadi untuk memutih dan melembabkan kulit
> Berupaya memegang kelembapan kulit
> Menjadikan kulit anda kekal lembab dan gebu sepanjang hari

Protein Soya Hidrolisis
> Agen pengelupasan semulajadi yang terbaik
> Memberikan kulit yang terbaik
> Kesan yang ketara dan berbeza setiap kali penggunaan

Cara Pemakaian
Pastikan wajah anda kering sebelum memakai dermaglow ini. Sapu dengan gerakan membulat keseluruhan bahagian wajah. Sapu secara menaik dan urut sehingga DermaGlow Gel menyerap ke dalam kulit. Tidak perlu Bilas dan anda boleh pakai setiap hari dimana-mana jua walaupun dalam kenderaan anda.
Produk ini tahan untuk 2 bulan ke 3 bulan pemakaian

HARGA DERMAGLOW

HARGA PASARAN = RM265
HARGA PROMOSI = RM210 sahaja
DermaShine Daycare

Produk kedua yang sangat laris ini pula ialah Dermashine Daycare
Ia dermashine bermaksud kulit yang bersinar dan berseri.
Produk ini berfungsi sebagai 3M dimana ia Menghalus,Menyinar dan Menegangkan kulit wajah anda.
Ia mampu melindungi wajah anda dari sinaran UVA yang boleh menyebabkan kanser kulit dan Sinaran UVB menjadikan kulit anda terbakar,gelap dan kusam.
Produk ini mampu melindungi kulit wajah anda selama 400minit iaitu selama 6 jam.

Apa itu DermaShine Daycare?

Dermashine daycare merupakan produk kecantikan yang berupa krim yang dirumuskan menjadi 5 Dalam 1 : Fondation,Bedak,Night cream,Day cream dan UVA/UVB .Ini bermakna anda dapat jimatkan duit anda 50% daripada perbelanjaan produk kecantikan anda.

Rata-rata wanita menghabiskan sekurang-kurangnya RM300 ke RM500 untuk mencantikan wajah setiap bulan.Kini dengan hanya satu produk anda dapat melengkapkan kesemua produk kecantikan yang anda patut beli hanya dalam satu botol sahaja.

Tahukah anda???

Tahukah anda bahawa sinaran UVV dan UVA bukan sahaja dari cahaya martahari malah sinaran lapu rumah juga boleh menyebabkan anda terdedah kepada kanser kulit dan pigmentasi iaitu jeragat. Selain itu juga ia melindungi anda dari bahaya alat solek yang terdiri dari bahan kimia yang boleh membahayakan kulit anda

Kesan cahaya matahari ,pengunaan alat solek yang salah serta asap kenderaan boleh merosakkan wajah seperti dibawah..

Dengan DermaShine daycare ini anda mampu mengekalkan kecerahan serta menambah lagi kecerahan wajah anda setiap kali anda menggunakan produk ini. bukan sekadar pelindung uV malah ia membantu mengatasi maslah kulit. Jika anda ada jeragat, produk ini akan terlebih dahulu mengatasi masalah kulit anda dan kemudian barulah ia akan bantu anda mendapatkan kulit yang berseri,cerah dan lembab.

Dermashine juga membantu menjana protein pada kulit yang memberi colegen kepada kulit anda dan seterusnya mengekalkan ketegangan kulit agar tidak berkedut dan awet muda.

Vitamin amat penting kepada kulit kita, oleh sebab itu ada di kalangan kita yang ambil vitamin dan ada yang suntik vitamin. Di dalam Dermashine kami telah masukkan vitamin yang menjadikan kulit anda lebih muda dan membantutkan sel penuaan yang berpunca dari kesan radikal bebas. Vitamin E yang terdapat dalam produk ini juga membantu menghilangkan parut, serta bertindak sebagai anti oksidan serta melindungi kulit dari infeksi luaran.

Bagaimana ia membantu kulit yang kering?

Kandungan minyak Jojoba dalam produk ini membantu menyeimbangkan kadar sebum kulit wajah anda. Dengan itu ia amat ifektif memberikan kulit wajah anda nampak lembut, lembab dan halus.. Ia juga membantu membunuh bakteria yang menjadi ajen pertumbuhan jerawat. Sinaran Uv yang membuatkan kulit kering dan terbakar ini boleh menyebabkan jeragat, dan parut jerawat tidak hilang dan bertambah hitam. oleh itu dengan bantuan dermashine ini ekstrak kayu sugi dapat membantu melindungi kulit dan mencerahkan kulit yang berjeragat serta parut di wajah kesan dari jerawat.

Daripada testimoni yang yang telah menggunakan produk ini dalam 5 hari rata-rata berpuas hati menggunakan produk ini. Ada yang dah pudar jeragat dan parut jerawat. Yang paling best mereka dapat kesan yang sangat cepat.

CARA PEMAKAIAN
Sapukan setiap pagi / malam untuk melindungi kulit dari sinaran UVA dan UVB. sapu rata keseluruhan bahagian wajah. Dengan penggunaan yang kerap, kulit akan menjadi lebih muda bersinar dan berseri.
” anda akan nampak perubahan yang berlainan setiap kali memakai produk ini dalam masa yang singkat

UNTUK KESAN YANG MAKSIMUM KEPADA KULIT ANDA GABUNGKAN DERMAGLOW DAN DERMASHINE

HARGA DermaShine Daycare
HARGA PASARAN = RM265
HARGA PROMOSI = RM210 SAHAJA
1 BOTOL TAHAN 3 BULAN

HARGA PAKEJ untuk Dermaglow dan Dermashine :
RM420 sahaja

anda jimat RM110
“TAWARAN SEHINGGA 31 JANUARI 2012“

CARA MEMESAN

SILA TAIP

DermaGlow Gel @ Dermashine Daycare @ PAKEJ DERMA | NAMA PENUH | ALAMAT | NO TELIFON

DAN HANTAR KE
0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KE DALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

LAYARI WEBSITE DI BAWAH UNTUK INFO LANJUT

http://www.azhaanbrothers.com

Incoming search terms:

  • jeragat degil (228)
  • petua hilangkan jeragat degil (55)
  • menghilangkan jeragat degil (49)
  • Cream jeragat terbaik (45)
  • produk terbaik untuk hilangkan jeragat (45)
  • hilangkan jeragat degil (42)
  • jeragat di pipi (33)
  • cara hilangkan jeragat degil (29)
  • barangan cream buangkan jeragat (22)
  • cara menghilangkan jerawat dalam masa singkat (17)
  • suntikan hilangkan jeragat (16)
  • cream hilangkan jeragat (14)
  • produk menghilangkan jeragat degil (14)
  • menghilangkan jeragat (14)
  • ubat jeragat terbaik (12)
  • cream menghilangkan jeragat (11)
  • cara menghilangkan jeragat degil (6)
  • suntikan hilangkan jerawat (4)
  • produk untuk jerawat degil (3)
  • masalah jeragat degil (3)
  • cara cepat nak hilanhkan jerawat degil (3)
  • cream jeragat (2)
  • klinik pakar kulit di sandakan sabah (2)
  • ubat kecut jerawat paling berkesan (2)
  • himalaya untuk jeragat (2)
  • pigmentasi degil (2)
  • produk untuk jeragat degil (2)
  • wonder glow testimoni terbaru (1)
  • ubat untuk hilang jeragat degil (1)
  • skinlab cream bagus untuk jerawat (1)
  • wounder glow hilangkan jeragat (1)
  • suntikan hilang jeragat (1)
  • ubat jeragat himalaya (1)
  • suntikan hilang jerawat (1)
  • ubat jeragat degil (1)
  • tabita skin care untuk hilang parut n jeragat (1)
  • testimoni jerawat degil hilang (1)
  • testimoni wonder glow hilangkan jeragat (1)
  • suntikan untuk hilangkan jerawat (1)
  • suntikan untk hlgkn jerawat (1)
  • suntikan utk hilangkan jerawat (1)
  • testimoni wounder glow hilangkan jeragat (1)
  • suntikan menghilangkan jerawat batu (1)
  • testimoni wounder glow utk kulit berjeragat (1)
  • produk untuk muka jerawat cosway (1)
  • produk kecantikan terbaik untuk kulit kering dan jeragat (1)
  • cara nak hilangkan jerawat pada masa singkat (1)
  • cara menghilangkan white head yg degil (1)
  • cara menghilangkan parut jerawat yang degil (1)
  • cara menghilangkan jeragat di pipi (1)

Apa Komen Anda...??

comments


Web Iklan Niaga Percuma

6542 total views, 2 so far today

  

Sponsored Links

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Top Sponsor


To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

Information about the ad poster

Beli Online ada DISKAUN

Untuk SUAMI sahaja 18sx

jangan-pandang-jer

Tempah Laman Web

Harga boleh LESS lagi…

Visitor Since Jan 2013