Selamat Datang, Pelawat! [ Daftar Ahli | Loginrss  |  tw


Perlis | Kedah | P.Pinang | Perak | Selangor | Kuala Lumpur | Putrajaya | N. Sembilan | Melaka | Johor | Pahang | Terengganu | Kelantan | Sabah | Sarawak | Labuan | Langkawi

propolis-active

<<  Tempah Laman Web Affiliate, Reseller & Autodownline   >>


myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com myniaga2u@gmail.com qal6246@yahoo.com Web Iklan Cg Zul myniaga2u@gmail.com produklelakipower@gmail.com

$RM150

CARA SELAMAT DAN BERKESAN MENURUNKAN BERAT BADAN


    Warning: Missing argument 2 for wpdb::prepare(), called in /home/promi121/public_html/wp-content/themes/classipress-new/includes/theme-functions.php on line 212 and defined in /home/promi121/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1147
  • No Tel: 0125806029
  • City: BANGI
  • State: Kuala Lumpur
  • Country: Malaysia
  • Zip/Postal Code: http://www.lelakikuat.azhaan.com
  • Website: http://mudah.azhaan.com/?p=111
  • Facebook: ---
  • Listed: February 14, 2011 12:16 pm
  • Expires: This ad has expired
imageimage

Description

ANDA MEMPUNYAI MASLAH BERAT BADAN….

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING…..

TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…

SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN

BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….

PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA

USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA

Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.

Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca americana 3 in 1 yang berbentuk tablet.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada mengandungi allium sat, bladder wrack, phytolacca americana, grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan

Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan, perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.

Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.

Phytolacca Americana 3 in 1 adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk tablet dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Phytolacca Americana ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.

Gabungan penggunaan phytolaca americana dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat

Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.

Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.

TESTIMONI
1. SAM – dari Selangor.
“ha ha ha, saya turun 2 kilo” Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.
Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap “degil” untuk turun.

Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,PHYTOLACCA AMERICANA 3 in 1. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.

2. Azirah Mahmud – Seremban

Salam azhaan, Setelah menggunakan Phytolacca Americana 3 in 1 selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah azhaan, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila makan phytolacca ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.

3. Hazman Ahmad – Johor

Azhaan, sejak makan phytolacca amercina ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 kotak. Cukup bulan nak order lagi.

4. Abd Ghani

Saya dah 3 minggu guna phytolacca ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal phytolacca americana. Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.
HARGA

PHYTOLACA AMERICANA = RM110

R79 = RM80
SET PHYTOLACA AMERICANA + R79= RM150

CARA MEMESAN

SILA TAIP

Phytolaca Americana | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE
0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

UNTUK KETERANGAN LANJUT LAYARI

HTTP://WWW.LELAKIKUAT.AZHAAN.COM

HTTP://WWW.HOMEOPATHY.AZHAAN.COM

Incoming search terms:

  • utrim ubat kurus (68)
  • cara ikatnafsu isteri (1)
  • kesan sampingan produk utrim (1)
  • pengedar d trim slimming bahau (1)
  • produk utrim (1)

Apa Komen Anda...??

comments


Web Iklan Niaga Percuma

1278 total views, 2 so far today

  

Sponsored Links

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Top Sponsor


To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

Information about the ad poster

Beli Online MUDAH

Teruna-Sejati-kedai18sx

Gel untuk Isteri Puas dan Cepat Klimaks

Minilove-Orgasmic-Gel-for-Women-Love-Climax-Spray-Strongly-Enhance-Female-Libido-female-sex

Tempah Laman Web

Beli Online ada DISKAUN

Visitor Since Jan 2013